jdbheart

Alla inlägg under juni 2012

Av almajulia juliaalma - 24 juni 2012 17:11

  är detta rätt eller fel tjej ??

Av almajulia juliaalma - 24 juni 2012 17:06

  vi tippsar om justins parfym girlfriend och someday somday fick i hop 21miljoner på 3veckor och han vann ocshar och hans sidor om han parfymer sök på de och titta det blir roligt lovar puss puss minnna läsare hejdå dröm om justin nu    

Av almajulia juliaalma - 24 juni 2012 16:56

  han kysser bra i minna drömmar  och hans hå  r hans röst han coolhet  eller typ inte så här hetsad han är lite chillad rolig lung mvh julia. jag gillar han backifrån   alma xD hans skor är snygga han hjälper människor han är för bra mvh alma hjedå beliebers från oss  

Av almajulia juliaalma - 24 juni 2012 16:49

 
hej belieber justin har ju släppt en skiva belive längtar tills den släpps ut här är lite justin tips som vi har där hemma someday parfym girlfriend parfym justin staty kartong aficher kalender tröjer cds film böcker tapet docker tanborste och mkt mer         

Av almajulia juliaalma - 24 juni 2012 16:41

  justin är en snäll kille han hjälper folk som barn med cancer det är väldigt fint tycker vi. men ni som inte gillar honom behöver inte hålla på och säja saker om honom han är ingen bäver han är som du och jag en människa jag tror du bara är avundsjuk på honom om du säjer sånt så du kan va en bäver !!!!!    så sluta. men ni beliebers säj bara justins hår justins röst är underbar mwn om du inte gillar honom så är jag inte särkilst intreserad funkar alltid  hejdå  syns igen

Av almajulia juliaalma - 24 juni 2012 16:18

    ja detta är ju sant justin bieber kommer till stokholm datum är inte spikat än men till globen kommer han man kan köpa biljetter på ticknet de kostar runt 400-600 mer info på 118800 xD.men ni har säckert sett på aftonbladet att justin kanske ska i fängelse och han har gjort grov misshandel men jag tror jag vvet varför justin gjorde det han pappa är inte så snäll han har det kanske inte så bra i kändis världen kanske och justin skulle nog aldrig göra så utan anledning paparatzzin kanske sa eller gjorde ngt vem vet men jag tror det mesta är skvaler så tipsa om justin att han är en bra kille för det är han jag lovar. mvh alma och julia till beliebers som er där hemma!!!!!.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


justin bieber in my love sexy lips,
dirty hips,
nice ass,
high class,
sexy smile bieber style

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

jdbheart


Ovido - Quiz & Flashcards